Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

З 30 вересня по 2 жовтня 2015 р. в Києві відбувся 22-й Міжнародний туристичний салон «Україна» - UITM-2015. Туристичні компанії, агенції, а також представництва іноземних держав об'єдналися на провідній туристичній платформі, продемонструвавши наявний стан ринку подорожей та шляхи його розвитку.
У цьому році, порівняно з минулою виставкою, відвідування збільшилося на 15%, а учасники отримали більше якісних пропозицій щодо співпраці.
«Судячи з оптимістичного настрою більшості учасників виставки, Україна поступово відновить обсяги туристичних потоків, втрачені за останні півтора року», - відзначила керівник проекту UITM-2015 Юлія Желдак.
Кількість учасників було підтвердженням інтернаціональності цього заходу. Свої стенди на виставці представили понад 100 компаній з різних куточків світу: Аргентини, Албанії, Болгарії, Угорщини, В'єтнаму, Грузії, Домініканської Республіки, Ізраїлю, Індії, Італії, Литви, Мальдів, Палестини, Польщі, Словаччини, Таїланду, Туреччини, Франції, а також регіонів України.
Цього року організатори раді вітати постійних учасників виставки Anex Tour, Natalie Tours, Coral Travel, TUI, Siesta, Rondo, «Феєрія Мандрів» разом із новоприбулими - компанією Travel Professional Group, Victoria Tour Vietnam, Chornobyl-Tour, Tap Tour, Xotel , ICEA, Boss Hotel, Українсько-Польський бізнес центр, Bul Dom та інші.
«У UITM-2015 взяли участь 18 країн світу. Як і будь-яка держава, ми намагаємося популяризувати національний туризм і підтримувати нові напрямки в ньому. Більшість компаній презентували тури по Україні, показавши, що туризм у нас не тільки живий, але й стрімко зростає як для українців, так і для іноземних гостей », - заявив Іван Ліптуга, начальник відділу розвитку туризму Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.
Виставка дала гарну можливість нагадати про себе не тільки ключовим гравцям ринку, але й презентувати свої пропозиції тим, хто раніше не був залучений у цей захід. Завдяки програмі гостьової участі Wild Card, на UITM вперше представлені національні стенди Литви та Албанії, які виграли презентаційні стенди на виставці.
«Перший день на виставці був дуже насичений. Ми не очікували, що буде стільки відвідувачів і бажаючих. Незважаючи на те, що Албанія - це новий напрямок, ми побачили великий інтерес ринку України і будемо сподіватися, що результати дійсно будуть такими, як ми очікуємо », - підмітила Тетяна Байрактарі, генеральний директор Aler Travel (Туризм & Нерухомість в Албанії).
Можливості внутрішнього туризму на виставці представили: Західний регіон (Закарпатська, Львівська, Чернівецька, Волинська, Тернопільська та Івано-Франківська області), Центральний регіон (Сумська та Запорізька області) та місто Київ. А компанія Chornobyl-Tour здивувала відвідувачів турами в Чорнобильську зону.
«У перший день ми не могли сісти», - з посмішкою на обличчі каже Ярослав Ємельяненко, керівник проекту Chernobyl-Тour, - «Кількість відвідувачів була просто неймовірною. Серед пляжного відпочинку, моря, лижних турів, машина, виставлена на стенді від Чорнобиля, користувалася величезним успіхом. 90% людей, з якими ми зустрілися, ті, з ким ми перебували на межі співпраці, і участь у виставці стала рішучим кроком до початку спільної роботи».
Конференція «Франчайзинг у туризмі» зарекомендувала себе своєю актуальністю. Організатори Ukrainian Hospitality Awards ознайомили учасників з тонкощами вирішення юридичних питань у цій сфері. Доповнили програму «кити» туристичного бізнесу Coral Travel, TUI Ukraine і мережа туристичних агентств «Феєрія Мандрів». Компанії презентували свої пропозиції та розповіли про перспективи розвитку франчайзингу в туристичному бізнесі.
«Цього року наша компанія презентувала відділ франчайзингу. Було виділено навіть окремий стенд, що показує, як будуть виглядати компанії, які приєднаються до нас. Як показала виставка, кількість зацікавлених дуже велика, а наші семінари набирали до 200 осіб», - розповів Євген Тришин, керівник відділу маркетингу і реклами компанії Coral Travel.
Владислав Колесник, керівник відділу розвитку франчайзингу компанії «TUI Україна» додав: «Дуже правильним кроком з боку організаторів було зробити акцент на програмі «Франчайзинг на UITM». Інтерес ринку до цього напрямку зріс у зв'язку з подіями в країні».
Динамічність ринку туризму та необхідність бути в курсі останніх новин сприяють стрімкому розвитку інтернет-технологій у цій сфері. На конференції IT & Travel учасники дізналися про технологічну сторону ведення бізнесу, про нові гаджети й додатки для оптимізації роботи компанії безпосередньо від лідерів ринку туризму.
За традицією представники Київської міської державної адміністрації зібрали прес-конференцію й повідомили про розвиток туристичної сфери столиці: «У зв'язці з організаторами масових заходів у Києві, з представниками туристичної індустрії, київськими готелями й екскурсійними бюро ми готові сформувати пакетні тури і забезпечити їх просування. Вже зараз зарубіжні партнери готові розвивати напрямок «Holidays weekend» для Києва. Наприклад, австрійські туроператори вже готові здійснювати відправлення туристів до нас, формат 2-х, 3-х днів для них є максимально цікавим», - говорить Антон Тараненко, заступник начальника Управління Туризму КМДА.
Наступна осіння виставка UITM двадцять третій Міжнародний туристичний салон «Україна» відбудеться 5-7 жовтня 2016 р.

назад >>>