Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Олександр НОВІКОВСЬКИЙ, директор туристичної компанії «Туристичний лідер»
В Україні ринок туроператорських послуг є насиченим та висококонкурентним, тому 99% успіху туристичної компанії залежить від грамотного бізнес-планування. А ще від компетенції керівників та співробітників компанії. Саме тому «Туристичний лідер», виконав поставлені перед собою задачі продажів традиційного «зимового» продукту. В основному це програми пляжного відпочинку в Еміратах та на Шрі Ланці, засновані на співпраці з нашим стратегічним партнером - авіакомпанією Air Arabia. А також розпочав роботу та здобув підтримку серед туристичних агентів на нових напрямках: Ізраїль, Йорданія та Мальдіви.
Формально «зимовий» сезон ще не закінчився, проте можу сказати, що його результати нас вже задовольняють - незважаючи навіть на те, що початково багато хто з агентів ставився до нашого продукту з пересторогою.
Одна зі складових будь-якого бізнесу, в тому числі й туристичного - це здатність планувати свою діяльність на кілька кроків уперед. Тому ми не беремо на себе підвищених обов'язків, не рапортуємо про значні обсяги по ранньому резервуванню літніх напрямків, обираємо у своїй діяльності традиційні, звичні для українців курорти. «Фішкою» ж нашого продукту є якість сервісу - як в Україні, так і в місцях відпочинку, як нашої компанії, так і партнерів.
Одним з основних напрямків нашої діяльності на літо стане Болгарія: невдовзі ми опублікуємо на нашому сайті програму авіаційних та автобусних чартерів на курорти цієї держави. Своїм клієнтам ми збираємось запропонувати багато цікавого і несподіваного у цій країні. А найголовніше для нашої компанії - це передбачуваність, мінімізація ймовірності збоїв та форс-мажорів: нехай ми не поставимо рекордів у формуванні потоків, проте прагнемо, щоб максимальна кількість наших туристів була задоволеною та повернулася б до нас знову.
Також у новому сезоні ми представимо відпочинок у Туреччині. А саме, Стамбул, Анталійське та Егейське узбережжя. Хотів би зазначити, що уявлення про Туреччину виключно як про країну пляжного відпочинку давно вже застаріли, хоча її морські курорти залишаються надзвичайно популярними. Проте туристичним магнітом у цій країні є Стамбул, кількість відвідувачів у якому обчислюється десятками мільйонів на рік. У Стамбулі ми пропонуємо екскурсійні тури - групові та індивідуальні, різної тривалості та класу. А також тури вихідного дня та наземне обслуговування. Тих же туристів, хто захоче побачити таку близьку й ніби знайому Туреччину зовсім з іншого боку, ми запрошуємо на узбережжя Егейського моря. Авіаційними партнерами на турецьких напрямках для нас є авіакомпанії МАУ та Turkish Airlines.
Що ж до системи агентських продажів, то ми вже добре зарекомендували себе по результатах зимового сезону і сподіваємось на продовження плідної співпраці з нашими агентами і партнерами.
Те ж саме можу сказати й про Європу: Чехію, Угорщину, Словенію - нас там вже добре знають, тому й на цих напрямках ми упевнені в якості та безпечності наших продуктів для українських туристів.
Зараз ми зосередили свою увагу на проведенні освітніх семінарів і інших форм комунікації з туристичними агенціями Києва. Найближчим часом плануємо поширити цю практику і на інші регіони та міста України. Також ми постійно працюємо над формуванням власного франчайзингового проекту, що безумовно дозволить збільшити продажі наших турів по всій території України.

назад >>>