Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Agentskiy®: 7 років на шляху до нової якості сервісу
Костянтин СЄРОВ, засновник та керівник групи компаній під брендом Agentskiy
Ринок туристичних, зокрема, агентських послуг характеризується надзвичайно високим рівнем конкуренції. нами зруйновано стереотип, що здобути успіх на цьому ринку надзвичайно важко та новим бізнесам краще обирати інші точки застосування своїх сил.
 
Конкуренція - прибутку не завада!
незважаючи на високий рівень конкуренції, пристойно заробляти та отримувати стабільні прибутки на ринку туристичних послуг цілком можливо навіть для молодого бізнесу. Що ж до компаній, які вже протягом певного часу працюють на цьому ринку, то для них за певних умов ще легше покращити свої показники та збільшити прибутковість. необхідно лише правильно, залежно від поставлених цілей та специфіки діяльності конкретної компанії, обрати для свого бізнесу робочі інструменти, а також партнерів, які надаватимуть послуги для бізнесу туристичної компанії.
Бренд Agentskiy® позиціонує себе у якості саме такого партнера та надійного помічника для туристичного бізнесу. наша команда, маючи довготривалий досвід у сфері обслуговування агентських продажів, розробила й вивела на ринок низку інструментів, які дозволяють підприємцям будувати успішні моделі роботи свого бізнесу.
 
Спеціалізація як запорука успіху
Agentskiy® надає послуги виключно в B2B-СЄГМЄНТІ. Ми не займаємось прямими продажами для кінцевих споживачів. З іншого боку, не надаємо послуги й у МІСЕ-сегменті: нашою задачею є взаємодія з тревел-агентами. Розробка та впровадження спеціалізованих інструментів для поліпшення їхнього бізнесу, зокрема, підвищення його прибутковості.
Із цією метою ми застосовуємо різні методи. наприклад, наша компанія є членом не тільки українського сегменту BSP, але й аналогічних систем інших держав, таких, як Казахстан, Німеччина, Сполучені Штати тощо. Звичайно, так діють деякі інші ІАТА-агенти. Та річ у тім, що ми надаємо нашим партнерам самостійний доступ до тарифних пропозицій цих авіа-ринків. Це розширює можливості нашого агента для збільшення прибутку за рахунок різниці в вартості того самого квитка в різних BSP. Чесно кажучи, я не знаю, чи є на українському ринку інша компанія, яка б пропонувала своїм партнерам такі можливості. Що ж до онлайн-рішень, які працюють в Україні, то вони одразу надають пасажиру найнижчу вартість квитка, що нівелює можливість отримати додатковий дохід для агента.

Розмаїття підходів - в інтересах партнерів
Однак інструмент Agentskiy multi-BSP - це далеко не єдине, чим ми пропонуємо скористатися своїм субагентам. наприклад, ми співпрацюємо з усіма наявними на українському ринку GDS, тож за певних умов наші партнери за допомогою розроблених для них інструментів та рішень мають доступ до ресурсів цих систем, не укладаючи з ними прямі угоди. Це теж не відкриття - так, наприклад, працюють деякі учасники туристичного ринку, проте в таких випадках важливі деталі та умови співробітництва. Я переконаний, що більш зручних та ліберальних умов співпраці з субагентами та агентськими мережами, ніж у нас, на українському ринку просто не існує.
Хотів би зауважити, що нашими клієнтами є не тільки туристичні агенти. З нами так само тісно співпрацюють і туроператори, бізнес-моделі яких не передбачають акредитацію в ІАТА та, відповідно, побудову класичної агентської моделі. Адже авіаційні чи залізничні квитки для таких компаній - це не основний, а лише асортиментний продукт, тож вкладати значні ресурси в організацію повноформатного агентського бізнесу для них немає потреби.
Співпрацюють з нами й агентські мережі, осередки яких діють, наприклад, у деяких рітейл-сегментах: тор-гівельні центри та розважальні заклади. Їхня бізнес-модель також не передбачає ІАТА-акредитації, для них вигідніше працювати з технологічним партнером, який забезпечує повноцінний доступ до ресурсів авіакомпаній та світових операторів залізничного транспорту. Також нашими клієнтами є українські та закордонні онлайн-агрегатори, що застосовують нашу розробку Agentskiy multi-BSP у своїй діяльності.
Усе сказане вище не означає, що ми не обслуговуємо акредитованих агентів в ІАТА. Скажу більше: деякі з них також є нашими субагентами, використовуючи продукт Agentskiy multi-BSP. Це засвідчує глибоку довіру до нас як до надійного партнера. Однак такий напрямок для нас все ж не є пріоритетним, оскільки основне наше завдання - це забезпечення високостабільних продажів у наших субагентів, які, в свою чергу, повинні мати конкурентні переваги перед іншими учасниками ринку.

Підтримуємо партнерів на всіх напрямках
Окрім цього, трапляються також й випадки, коли раніше акредитовані в ІАТА агенти, відмовляються від акредитації та будують свій бізнес вже як субагенти, в тому числі й з нами. Так будували свій бізнес деякі туристичні компанії, що виїхали з тимчасово окупова¬них територій України, та сьогодні працюють у Києві, Дніпрі, Харкові, Одесі та інших регіонах нашої держави. У принципі, процедура реєстрації нової фактичної адреси для ІАТА-акредитованої компанії є досить простою та зрозумілою. Проте, деякі з цих компаній вирішили не поновлювати акредитацію та працювати з нами.
Ще одна особливість нашої діяльності - це бухгалтерська та правова підтримка агентів, а також підвищення кваліфікації персоналу. Свого часу ми формували навчальні класи, а зараз працюємо більш індивідуально - наприклад, вчимо персонал всім особливостям роботи авіаційного менеджера безпосередньо в процесі, звертаючи увагу на специфічні ситуації та надаючи інформаційно-технічну підтримку. Такий формат, крім усього іншого, зміцнює й довіру між партнерами.
Резюмуючи, хотів би зауважити, що принцип нашої діяльності можна висловити трьома словами: «Чесність, порядність та відповідальність». Власне кажучи, ми - надійний помічник туристичної компанії, який забезпечує знаннями, інструментами та допомагає її співробітникам ефективно працювати на ринку туристичних послуг.

Андрій ТИХОДЮК, маркетинг-менеджер групи компаній Agentskiy®:
Хотів би зазначити, що, крім інноваційних продуктів, ми пропонуємо нашим партнерам інтеграцію онлайн-рішень на їх сайт, доступ до систем оформлення страхових полісів, можливість використовувати продукти систем бронювання на сучасних гаджетах. Також ми співпрацюємо із низкою залізничних операторів Європи, Північної Америки та СНД. При цьому застосовуємо до цих транспортних операторів ті ж самі підходи, як і в авіації: надаємо нашим партнерам можливість заробляти за рахунок різноманітних пропозицій на різних ринках. Наприклад, маємо ексклюзивну угоду з Австрійською Федеральною залізницею та угоду з SNCF, в тому числі маємо доступ до їхніх турпакетних та конфіденційних тарифів. У світлі того, що безвізовий режим з Європейським Союзом стає все більше й більше реальним, не маю сумнівів, що закордонний залізничний контент буде користуватись в українців щодалі більшим попитом. А можливість його запропонувати додасть привабливості в очах кінцевих споживачів тим туристичним компаніям, які є нашими партнерами.

 

назад >>>