Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

У цьому випуску журнал «Український туризм» веде розмову з директорами по роботі з клієнтами компанії Hahn Air Олександрою Таран та Андрієм Шерстюком про послуги, які Hahn Air надає українським туристичним агенціям.

- Розкажіть у двох словах про Hahn Air.
- Олександра Таран: Як Ви, напевно, знаєте, Hahn Air – це німецька авіакомпанія регулярних перевезень, яка була заснована в 1994 році. З 1999 року ми спеціалізуємося на наданні послуг з дистрибуції для інших авіакомпаній. Фактично, це найбільша у світі компанія подібного типу. Ми охоплюємо понад 190 ринків та співпрацюємо з понад 300 авіа-, залізничними та шаттл-партнерами та з більше ніж 100 000 туристичних агенцій. Наші сервіси призначені виключно для транспортних партнерів і турагентів та не пропонуються безпосередньо пасажирам.

- Яка роль Hahn Air з точки зору туристичних агенцій?
- Андрій Шерстюк: Перед запуском нашої дистрибуційної платформи в 1999 році ми розуміли, що складнощі у відносинах туристичних агенцій та авіаліній часто перешкоджають їм вести бізнес між собою. Для того, щоб тур-агент міг забронювати та продати послуги авіакомпанії, її рейси мають бути доступні у глобальній дистрибутивній системі (ГДС). Крім того, як турагент, так і авіакомпанія повинні бути учасниками локальної системи взаєморозрахунків (БСП).
Оскільки з фінансової точки зору для авіакомпанії, як правило, недоцільно бути членом усіх БСП та ГДС у світі, не всі турагенти можуть продавати квитки всіх авіаліній. Наприклад, турагент у Києві може не мати можливості виписати у своїй системі ГДС квиток на послуги азіатського перевізника. Для обох сторін це означає упущену комерційну вигоду.
І тут до гри вступає Hahn Air. Наша компанія забезпечує відсутню ланку, оскільки ми представлені у всіх основних ГДС і є учасником практично всіх БСП. Більше того, будучи членом IATA, ми можемо укладати інтерлайн-угоди з іншими авіакомпаніями і продавати їх послуги на документах HR-169. Водночас ми надаємо турагентам по всьому світу всебічну підтримку з питань бронювання і продажу квитків. Це означає, що послуги понад 300 авіа-, залізничних та шаттл-партнерів Hahn Air стають доступними для 100 000 туристичних агенцій на більш ніж 190 ринках.
 
- Чи пропонуєте Ви навчання та консультування для агентів?
- Андрій Шерстюк: Навчання та консультування відіграють ключову роль у розвитку відносин з тураген-тами в будь-якій точці світу. Наша команда з 23 директорів по роботі з клієнтами регулярно спілкується та відвідує туристичні агенції на своїх відповідних ринках. Кожен з директорів відповідає за активне підвищення обізнаності щодо Hahn Air та наших сервісів з оформлення продажу квитків, організовуючи презентації, тренінги та корпоративні заходи для агентів з країн, що входять до його портфоліо.
На додаток до сприяння маркетингу та продажам діє Глобальна служба підтримки клієнтів. Наша багатомовна команда радо надасть допомогу з будь-яких питань щодо оформлення квитків HR-169 і сервісів Hahn Air у форматі 24/7. Агенти можуть зв'язатися з Глобальною службою підтримки клієнтів за адресою service@hahnair.com. Ми розширили свою підтримку в Україні, відкривши безкоштовну телефонну лінію за номером 0 800 501125.
Не забуваймо також про сайт www.hahnair.com, який пропонує безліч корисних інструментів та інформації. Турагенти мають змогу скористатися перевагами інструменту швидкої перевірки Quick Check, сервісу GDS Ticketing Assistant та цілого ряду інформаційних відео, які навчають і водночас розважають. Ці відео розповідають про наші продукти та сервіси і дають поради з оформлення послуг наших партнерів в ГДС на документах HR-169.

- Наскільки важливим для Hahn Air є український ринок?
- Олександра Таран: Той факт, що Hahn Air є провідним експертом з продажу квитків в Україні, говорить сам за себе. На сьогоднішній день нашим сервісам довіряють уже понад 80% агентів в регіоні, і ми очікуємо, що їх кількість збільшиться у найближчі роки. Уже в 2017 році ми побачили значне зростання нашої клієнтської бази турагентів в порівнянні з попереднім роком.
Це свідчить про потенціал українського ринку та його важливість.
Навіть якщо відкинути цифри, українські турагенції високо оцінюють співпрацю з Hahn Air, оскільки отримують можливість продавати квитки багатьох авіа-, залізничних та шаттл-перевізників, які інакше не змогли б пропонувати. Якщо турагентам не вдається завершити бронювання на рейс певної авіакомпанії, вони можуть оформити послуги наших партнерів на документах Hahn Air HR-169, використовуючи стандартний процес оформлення квитків у своїй ГДС. Крім того, під кодами H1 і 5W ми пропонуємо послуги авіа-, залізничних і шаттл-партнерів, які самостійно не представлені або мають обмежені можливості підключення до ГДС.

- Якими досягненнями відзначився 2017 рік?
- Андрій Шерстюк: 2017 рік був надзвичайно насиченим та продуктивним для Hahn Air з точки зору нових поповнень портфоліо. Тільки у 2017 році ми підписали 42 нові партнерські угоди, 27 з яких були інтерлайн-угодами. Ці авіакомпанії тепер доступні на документах HR-169 під власним двохбуквеним кодом IATA. Серед них Nile Air (NP) з Єгипту, La Compagnie (B0) з Франції, Scoot Tigerair (TR) з Сінгапуру, Fastjet (FN) з Великобританії та Plus Ultra Lineas Areas (PU) з Іспанії.
Окрім того, група Hahn Air привітала 15 нових партнерів H1-Air, послуги яких тепер можна забронювати у всіх основних ГДС під кодом бронювання H1 на документах HR-169. До цих авіакомпаній належать Pacific Coastal Airlines (8P) з Канади та SkyTaxi (TE) з Польщі, яка, серед іншого, обслуговує вибрані маршрути у Франції.
Останнє наше досягнення за списком, але не за значенням - естонська судноплавна компанія та наш другий партнер з поромних перевезень, Tallink, чиї послуги тепер доступні у всіх основних ГДС під кодом бронювання 5W (5W-Rail & Shuttle).
Безумовно, жодне із цих досягнень було б неможливим без підтримки та прихильності наших партнерів-турагенцій.

- Чи не поділитеся своїми планами щодо України на 2018 рік?
Олександра Таран: Перш за все, ми й надалі надаватимемо підтримку нашим агентам в Україні та на інших ринках, щоб допомогти їм максимізувати свій потенціал і побачити стійке зростання доходів у 2018 році. Ми також продовжимо працювати над вдосконаленням інструментів та впровадженням нових функцій для підтримки наших партнерів. Яскравий приклад цього - наш нещодавно оновлений веб-сайт. На додаток до візуальних змін, які роблять веб-сторінку чіткішою та сміливішою, сайт тепер пропонує ще більше практичних інструментів та вдосконалені функції, розроблені з урахуванням потреб наших клієнтів.

Олександра Таран та Андрій Шерстюк: «Від імені всієї команди Hahn Air хочемо подякувати за Вашу підтримку і співпрацю, які допомогли нам зробити 2017 рік успішним. У свою чергу, ми продовжимо додавати все більше партнерів до нашого портфоліо, вдосконалюватимемо наші інструменти та сервіси та будемо поруч, щоб задовольнити усі Ваші потреби». 

назад >>>