Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

ЯК ВІННИЦЯ СТАЛА МІСТОМ ІДЕЙ

Вінниця шість років поспіль отримує звання «Найкомфортнішого міста України». Тут добре жити та працювати, облаштовувати свій простір та проводити дозвілля. А останні кілька років сюди варто приїжджати і з туристичною метою.

Довгий час українці сприймали Вінницю як місто одного дня або навіть кількох годин і не залишалися тут на ночівлю. Проте міська влада та активні вінничани вирішили це змінити. Впродовж останніх п’яти років Вінниця постійно нарощує свій потенціал, удосконалюючи сферу послуг та створюючи нові приводи для візитів.

У 2018 році за підтримки канадського проєкту «ПРОМІС» була затверджена перша маркетингова стратегія міста, вслід за якою створено спеціальний підрозділ міської ради – департамент маркетингу міста та туризму, а також розроблено спільно з агенцією «Fedoriv» концепцію бренду «Вінниця — місто ідей».

Сергій Моргунов, який очолює місто з 2014 року, відзначає: «Конкурентним місто роблять люди і те, як вони спілкуються зі світом. Нова айдентика міста найбільш вдало позиціонує Вінницю для тих, хто приїздить до нас за натхненням, враженнями та розвитком — як особистим, так і бізнесовим. У розвиток туризму місто вже третій рік поспіль інвестує не менше активів, ніж заробляє на туристичному зборі — і це тільки перші кроки до реалізації амбітних цілей стати центром туризму в усьому регіоні».

Ідеї вінничан втілюються у нових туристичних локаціях та продуктах: музеях, фотозонах, гастропропозиціях тощо. Це не лише урізноманітнює програму перебування, а й потребує створення бази туристичних атракцій міста. Для цього розроблена digital-платформа Visit Vinnytsia, яка включає в себе присутність офіційних туристичних сторінок міста у найпопулярніших соцмережах (Facebook, Instagram, YouTube) та туристичний сайт vinnytsia.city.

Здійснено маркування об’єктів і вулиць сучасною туристичною навігацією; розроблено тематичні карти і маршрути, а також перший повноцінний путівник Вінницею для туриста онлайн та офлайн.

Усі ці заходи у 2019 році призвели до рекордного туристичного збору по місту — 2,043 мільйона гривень.

Наступного року цей показник міг зрости ще більше, але розпочалася пандемія. І навіть цей час Вінниця ефективно використала, щоб удосконалювати свої послуги та затвердити Стратегію розвитку туризму до 2030 року.

Один із ключових проєктів, завдяки якому туризм у Вінниці зміг розвиватися навіть у період карантину — це Школа вінницького гіда, завдяки якій у місті з’явилося близько десятка нових перспективних гідів та більше двох десятків оригінальних екскурсій: костюмованих і театралізованих, водних та велосипедних, з елементами квесту та інших, попит на які виріс в рази не лише серед гостей, а і самих вінничан.

У 2020 році стартував ще один ключовий проєкт — «Вінницький стандарт гостинності». Він розроблявся у партнерстві вінницьких рестораторів, готельєрів і профільного департаменту. Разом з експерткою сфери послуг Оксаною Марусич було сформовано 8 кроків до серця гостя, обрано гастросимвол міста — вишню, та підписано меморандум з його амбасадорами, кількість яких постійно збільшується. Перший в Україні міський стандарт гостинності допоміг згуртувати учасників сфери HoReCa у Вінниці.

Головний секрет успіху Міста ідей — не зупинятися на досягнутому і рухатися далі. В його планах — перший в Україні муніципальний туристичний хаб, інтерактивний Музей Вінниці та сучасний аеропорт, реконструкція якого розпочата у 2021 році. Це гостинне місто має ще багато ідей і знає, як здивувати найвибагливіших гостей.

назад >>>