Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Державне агентство розвитку туризму (ДАРТ) є центральним органом виконавчої влади, яке реалізує державну політику в галузі туризму та курортів України. Агентство проводить активну роботу з консолідації внутрішнього туристичного ринку нашої держави. Про плани агентства на наступний рік розповіла Дарина Сонячна, радниця голови ДАРТ.
— Які основні завдання стоять перед ДАРТ на 2022 рік?
— На 2022 рік одним із головних завдань є створення Національної туристичної організації (НТО — ред.) як майданчика для реалізації державно-приватного партнерства в сфері туристичного маркетингу і як організації, що зможе на офіційному рівні провести маркетингові кампанії для всієї країни.
Сьогодні у нас є багато проєктів, які ми будемо реалізовувати. Зокрема, йдеться про багатомовний туристичний портал України, який стане одним із головних інструментів популяризації нашої країни серед власних громадян та іноземців. Звичайно, ми хочемо зробити все якісно та якнайкраще, тому тут потрібна системна робота, яка потребує часу та ресурсів.

— У рамках децентралізації розвиток локального туризму багато в чому залежить від місцевих територіальних громад. Які перспективи участі ОТГ у розвитку внутрішнього туризму?
— На сьогодні ми бачимо реальні можливості співпраці обласних адміністрацій та ОТГ задля розвитку туризму і культури. У межах регіональних туристичних конференцій, які ми проводили протягом листопада-грудня цього року, стало зрозуміло, що ОТГ зацікавлені у розвитку туризму на своїх територіях та готові співпрацювати з різними державними органами влади у розвитку туризму.
Наступного року ми також продовжимо співпрацювати з регіонами та будемо проводити зустрічі з громадами. Наприклад, у Одеській області таких громад — дев’яносто одна, у інших — теж по кілька десятків. Тому, щоб це було ефективно, доведеться працювати з кожною областю окремо.
Окрім того, наступного року плануємо створювати Організації з маркетингу дестинацій (Destination marketing organization — ред.). Наразі на Приазов’ї за кошти USAID вже реалізується перший такий пілотний проєкт. Наше завдання як держави – пропрацювати механізм його роботи, зокрема підготувати постанову Кабінету Міністрів України разом з донорами. Вже наступного року ми будемо мати реальний кейс, який зможемо пропонувати іншим ОТГ.
— В інтерв’ю з послами України за кордоном наголошується на важливості налагодження прямих туристичних зв’язків між українськими та іноземними регіонами з метою розвитку туризму. Як бачить ДАРТ перспективу розвитку такої комунікації?
— У нас є приклад, коли Україна увійшла в першу трійку візитерів до Туреччини. Проте дуже важливо, щоб пасажиропотік був спрямований в обидва боки.
І в цьому зацікавлені як авіаперевізники, так і українські туристичні компанії, які працюють на внутрішньому ринку. Саме завдяки Destination marketing organization, українські туркомпанії та ОТГ матимуть змогу безпосередньо співпрацювати з іноземними ринками, зокрема з турецькими регіонами.
Так, в Туреччині сьогодні працює своя Національна туристична організація. Вона активно допомагає своїм регіонам у розвитку турпотоків. Наприклад, аеропорт «Даламан» зацікавлений у розширенні рейсів до Одеси.
Але без якісного маркетингу на місцях розвиток локального українського туризму неможливий. Якщо одесити та даламанці не будуть знати про туристичні магніти регіонів, — літаки будуть порожніми. Саме регіональні DMO повинні сприяти створенню комплексного туристичного продукту та дестинацій, які можна буде промотувати та правильно «продавати» потенційним туристам.

 

назад >>>